Drukuj

Nowości Ball Packaging na targach drinktec 2013 Ball Packaging Europe at drinktec 2013

Ball rozszerza także ofertę zastosowań produkowanych przez siebie puszek - oprócz klasycznych napojów, jak piwo, soft drinki czy napoje energetyzujące, nowością są puszki do wina zaopatrzone w znak jakości. Puszka ma przede wszystkim zapewniać maksymalną wygodę konsumentom raczącym się niewielkimi ilościami alkoholu, którzy doceniają możliwość spożywania napojów "w drodze".

Kolejną innowacją prezentowaną przez Ball podczas targów będzie butelka aluminiowa Aluminum Bottle o długiej szyjce. Butelki aluminiowe, podobnie jak puszki, idealnie nadają się do zadruku oraz podlegają całkowitemu recyklingowi. Pojemniki o pojemności 330 i 473 ml mogą być projektowane w ośmiu kolorach, między innymi złotym i srebrnym. Dzięki temu nadawać się będą do ekskluzywnych zastosowań, podkreślając jednocześnie odpowiedni status marki.

- Butelki aluminiowe będą też wyróżniać się w punktach sprzedaży, zwłaszcza jeśli chodzi o produkty luksusowe - powiedział Benoit Hirszowski z firmy Ball Packaging. - To połączenie butelki i puszki szczególnie nadaje się do piwa i innych wyrobów alkoholowych.

Ball zaprezentuje także praktyczne butelki aluminiowe Alumi-Tek, które dzięki konstrukcji zakrętki są idealne dla osób spożywających napoje poza domem.

Osobne miejsce firma poświęci podczas targów opakowaniom interaktywnym, zaopatrzonym m.in. w kody QR. Jak podkreśla brytyjska organizacja monitorująca rynek Visiongain, zainteresowanie młodych tego typu funkcjonalnościami opakowań, wciąż rośnie. Przedstawiciele firmy zauważają, iż jest to część trendu zacierania granic między światem wirtualnym i realnym oraz stanowi element budowania lojalności wobec marki.