Sumitomo (SHI) Demag: pozytywne wnioski po targach K

Sumitomo (SHI) Demag: pozytywne…

Sumitomo (SHI) Demag odnotował bardzo udany udział w targach K 2025 i, w oparciu o ten wynik, ogłosił zmianę strategii działań wystawienniczych w Europie. Na całkowicie przeprojektowanym stoisku firma zaprezentowała zorientowane na przyszłość, energooszczędne i w pełni zautomatyzowane technologie, odzwierciedlające dominujące na targach tematy: cyfryzację, automatyzację i zwiększanie efektywności. CSO Anatol Sattel określił targi K 2025 jako jedną z kluczowych platform dla globalnego przemysłu tworzyw sztucznych i zaznaczył, że frekwencja znacznie przekroczyła oczekiwania, ze szczególnie dużym zainteresowaniem ze strony specjalistów z obu Ameryk i Azji. W oparciu o te wyniki firma położy większy nacisk na bezpośredni kontakt z klientami, koncentrując się na interaktywnych, indywidualnie dopasowanych wydarzeniach w Niemczech i na innych kluczowych rynkach europejskich. Udział w większych targach zostanie ściślej powiązany z cyklami badań i rozwoju, aby nowe rozwiązania były wprowadzane w optymalnym momencie pod kątem widoczności i korzyści dla klientów.

Nacisk na bezpośrednie relacje i dobór terminów

W ramach tej zmiany firma przekształca swoje podejście do targów i priorytetyzuje ukierunkowane, efektywne formaty komunikacji. Spółka zdecydowała, że nie będzie wystawiać własnego stoiska na targach Fakuma 2026, kierując zasoby na rozwój i wdrażanie nowych technologii. Według Sattela - Rynek niemiecki pozostaje dla nas kluczowy, to nie ulega wątpliwości. Dodał - że priorytety zaprezentowane na targach K 2025, w tym cyfryzacja, automatyzacja i zwiększanie efektywności, wzmacniają konkurencyjną pozycję firmy na rynku globalnym.



Obecność regionalna i formaty wydarzeń

Sumitomo (SHI) Demag zwiększy nakłady na mniejsze, wysoce ukierunkowane wydarzenia i targi regionalne. Sattel wyjaśnił - Wprowadzamy nowe koncepcje wydarzeń i interaktywne formaty, które pozwalają nam wchodzić w relacje z klientami na bardziej osobistym poziomie. Zespoły w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Czechach, Francji i Wielkiej Brytanii przygotowują lokalne wydarzenia networkingowe z partnerami z obszaru automatyki, technologii i materiałów. Równolegle firma rozszerza obecność na targach regionalnych, w tym:

  • Swiss Plastics Expo (CH)
  • FIP (FR)
  • Pharmapack (FR)
  • Interplas (UK)
  • Plastpol (PL)
  • Samuplast (IT)
  • MSV (CZ)
  • Kuteno (DE)

Firma odnotowała również duże zainteresowanie osobistymi formatami "Open House" po wydarzeniu dla klientów z sektora technologii medycznych w siedzibie w Schwaig latem 2025 r. - W obecnych uwarunkowaniach gospodarczych naszym krótkoterminowym priorytetem jest jeszcze bardziej bezpośrednie i skuteczne wspieranie naszych klientów - powiedział Sattel.



Perspektywy

Strategiczne przeorientowanie jest wynikiem wnikliwej oceny i podkreśla zaangażowanie firmy wobec europejskich klientów. Sattel podsumował - Today. Tomorrow. Electric. wyraża nasze zobowiązanie do wspólnego z partnerami napędzania zrównoważonego postępu w przetwórstwie tworzyw sztucznych.