
Davis-Standard Global Services, ramię posprzedażne wspierające flagowe i specjalistyczne marki Davis-Standard: Brampton Engineering, Deacro, Gamma Machinery i TSL Thermoforming, wykorzysta targi K do przedstawienia zorientowanego na klienta modelu usług obejmującego pełen cykl życia urządzeń. Firma wskazuje na dużą zainstalowaną bazę serwisową oraz ujednolicone podejście skoncentrowane na dyspozycyjności maszyn, optymalnej efektywności, wielu punktach kontaktu z klientem oraz krzyżowo przeszkolonych zespołach dla usprawnionego reagowania. Według firmy, ostatnie usprawnienia procesów mają na celu wzmocnienie regionalnego serwisu i reakcji, zapewnienie dostępności części OEM zgodnych z oryginalną specyfikacją oraz dostarczanie modernizacji odpowiadających na zmieniające się potrzeby rynku. Propozycja wartości zespołu opiera się na roli partnera w całym cyklu życia w przetwórstwie polimerów, uproszczeniu dostępu do wsparcia oraz wykorzystaniu narzędzi, takich jak usługi zdalne i możliwości retrofitów, w celu utrzymania parametrów pracy zarówno starszych, jak i nowszych urządzeń.
Zakres usług i kompetencje
Model usług DSGS opiera się na trzech filarach, które obejmują części zamienne, serwis i wsparcie, naprawy, remonty kapitalne i modernizacje. Wskazywane możliwości obejmują obsługę terenową w całym sektorze realizowaną przez inżynierów serwisu i techników, programy prewencyjnego utrzymania ruchu, wysyłkę tego samego dnia dostępnych z magazynu części OEM, zdalne monitorowanie, opcje remontów kapitalnych i retrofitów oraz konfigurowalne rozwiązania serwisowe. Oryginalne części zamienne dostarczane są zgodnie z pierwotnymi specyfikacjami dopasowania i funkcji.
Punkty kontaktu z klientem zdefiniowano w całym cyklu życia, od logistyki i prac dźwigowo-montażowych przy instalacji, przez części zamienne i serwis, po retrofity i modernizacje oraz rozwiązania na koniec cyklu życia wraz z zarządzaniem kosztami. Program Davis-Standard Service Advantage umożliwia klientom dopasowanie pakietu obejmującego priorytetowy dostęp do techników i części, doradztwo w zakresie optymalizacji oraz elastyczne formy wsparcia, takie jak pomoc 24/7 i szkolenia przy maszynie.
- Naszą propozycją wartości w obszarze usług globalnych jest bycie partnerem w całym cyklu życia w obszarze doskonałości przetwórstwa polimerów - powiedział Luke Nims, wiceprezes, Davis-Standard Global Services. - Nasz zespół jest zaangażowany w wykorzystanie wszelkich możliwych narzędzi, aby zapewnić klientom możliwie najprostszy dostęp do nas zawsze, gdy nas potrzebują. Dodał - Wdrożyliśmy ulepszone procesy, aby lepiej wspierać regionalny serwis i czas reakcji, zapewnić dostępność części OEM zgodnych z oryginalną specyfikacją oraz modernizacje istniejących urządzeń odpowiadające na ewoluujące rynki.
Cyfryzacja i zrównoważony rozwój
DSGS informuje, że łączy zasoby i maszyny, aby poprawić doświadczenie serwisowe i zmierzać w kierunku rozwiązań predykcyjnych. - Poprawa efektywności i przejście w kierunku rozwiązań predykcyjnych są kluczowe dla spójnego doświadczenia - wyjaśnił Nims. - Nasze urządzenia działają przez długi czas, dlatego musimy wspierać maszyny zainstalowane dekady temu, jak i nowsze technologie, z wykorzystaniem najnowszych udoskonaleń. Obejmuje to ciągłe modernizacje w celu ograniczenia zużycia energii oraz dostosowania do rosnącego wykorzystania biożywic, w miarę jak standardy branżowe przesuwają się w kierunku zrównoważonego rozwoju.
Na targach
Zespół DSGS będzie obecny na targach K w hali 16, stoisko B19, gdzie kilku członków zespołu planuje spotkania z klientami. Więcej informacji dostępne jest na www.davis-standard.com.
Luke Nims, wiceprezes Davis-Standard Global Services