Drukuj

Petra Cullmann, dyrektor K 2010 zaprasza do Düsseldorfu

Przed przyjęciem do kompasu innowacji oczekuje się od wystawców, że będą w stanie udokumentować wartość swoich propozycji.

Informacje o nowościach i trendach – taki cel przyświeca większości fachowców odwiedzających targi K w Düsseldorfie. Podtrzymanie istniejących i nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych są także często wymienianymi powodami wizyty. Dalej pojawia się obserwacja konkurencji, informacje o systemach i zastosowaniach, porównanie cen i warunków. Na poprzednie targi K 2007 znaczna liczba fachowców przyjechała z konkretnymi planami zakupowymi. Dlatego wśród gości pojawiła się pokaźna liczba kierowników różnych szczebli: 59 proc. miało według własnych deklaracji decydujący lub współdecydujący głos w sprawach inwestycji, kolejne 23 proc. miało głos doradczy.

Najwyższe noty dla oferty wystawców
Fachowi goście niezwykle wysoko ocenili te informacje zawodowe, jakie udało im się zebrać w czasie targów. Ankieta, jaką przeprowadzono w czasie K 2007 pokazała jednoznacznie: kto odwiedził targi, ten był pod wrażeniem zgromadzonej oferty odkryć, nowości i rozwiązań technicznych. Przy czym zainteresowanie gości ofertą rozkładało się w następujący sposób: 67 proc. wszystkich zainteresowane było maszynami i wyposażeniem dla przemysłu tworzyw i kauczuku, 41 proc. surowcami i materiałami pomocniczymi, 27 proc. półproduktami i elementami technicznymi i 16 proc. usługami. Z oferty we wszystkich tych segmentach zadowolonych było ponad 90 proc. gości.

targi K 2010


Przed targami
Jednym z najważniejszych elementów efektywnego przygotowania targów jest światowa sieć przedstawicielstw zagranicznych. W 65 biurach na całym globie do dyspozycji gości i wystawców są kompetentne osoby gotowe do pomocy. Można tu otrzymać zarówno oferty podróży i noclegów, jak i katalogi na K 2010, które będą dostępne od połowy września 2010.

Pod adresem www.k-online.de zarówno firmy wystawiające jak i goście znajdą cały szereg nowości i porad. Portal usługowy targów tworzyw sztucznych znakomicie odnalazł się w wirtualnej rzeczywistości – 17.000 wizyt w miesiącu dobitnie świadczy o jego atrakcyjności. Codzienne aktualności branżowe, nowości z dziedziny nauki związane z tworzywami sztucznymi i linki do prasy branżowej i instytutów badawczych gwarantują użytkownikom odpowiednie wyprzedzenie informacyjne. Na życzenie bieżące informacje o K mogą być wysyłane indywidualnie w postaci elektronicznej gazetki.

W czasie targów
Na samych terenach targowych do dyspozycji wszystkich uczestników targów jest wiele różnych usług. Oferta obejmuje usługi lekarza, bankowość, sklepy i punkty usługowe, biuro podróży i restauracje, pośrednictwo w zatrudnieniu personelu i wynajęciu pokoju.

Wspomnieć także należy słynne Stare Miasto w Düsseldorfie z masą sklepów i lokali, które z całą pewnością zasługują na zwiedzenie. Düsseldorf ma także bogatą ofertę turystyczną, m.in. ponad 20 muzeów, przedstawienia musicalowe, operę, teatr i centra handlowe i oczywiście elegancką Königsallee, zwaną w skrócie „Ko”, na której reprezentowane są najbardziej znane marki domów mody z własnymi sklepami.

It’s K time!
It’s K time! Motto K 2010 przyświeca działaniom w nadchodzących miesiącach. Przemysł z napięciem i nadzieją czeka na swoje najważniejsze targi branżowe i spodziewa się, że po szczególnie trudnym roku 2009 koniunktura wyraźnie się poprawi. Przeważa przekonanie, że najgorsze już minęło i rynek w październiku ponownie zaprezentuje swoją pełną moc i złożoność. Messe Düsseldorf ze swojej strony zrobi wszystko, aby K 2010 przyczyniły się do gospodarczego powodzenia uczestniczących firm.

Bilety na K 2010 w Plastech.pl
Podczas K 2010 hale targowe otwarte będą w godzina 10 – 18.30. Jednodniowy bilet wstępu to koszt 55 euro - dla uczniów i studentów jest to 15 euro. Cena biletu trzydniowego wynosi 120 euro. Plastech.pl we współpracy z firmą A.S. Messe Consulting, wyłącznym przedstawicielem w Polsce firmy Messe Düsseldorf GmbH, prowadzą przedsprzedaż biletów i katalogów na targi K 2010.

Co ważne, bilety kupione za naszym pośrednictwem będą tańsze niż ich podana i oficjalna cena. Zamawiając bilet u nas za jednodniowy zapłaci się 49 euro (a nie 55 euro), za trzydniowy 108 euro (a nie 120 euro).

Czytaj więcej: Targi 684

brak
Biznes Start

A.S. Messe Consulting Sp. z o.o.

Wyłączny przedstawiciel na Polskę spółek targowych Messe Düsseldorf GbmH, Messe Düsseldorf Asia, Messe Düsseldorf China