Drukuj

Piłkarskie opakowania Plast - Boxu

Piłkarskie opakowania Plast - Boxu
Do polsko – ukraińskiego czempionatu Euro 2012 coraz bliżej. Nie dziwi więc, że coraz większa ilość producentów wietrzy z okazji piłkarskich mistrzostw marketingową szansę dla siebie.

Jednym z takich producentów jest Plast – Box, który stworzył właśnie serię opakowań nawiązujących wyglądem swoich etykiet IML – głównie ich intensywną kolorystyką - do Euro 2012. To kolejna seria opakowań Plast – Boxu, która powstaje w relacji z piłkarskimi mistrzostwami. Wcześniej już w 2006 i 2010 r. z okazji mundiali w Niemczech i RPA spółka przygotowała opakowania zdobione offsetem dla branży spożywczej.

Teraz słupska firma dostarcza natomiast wytwarzane przez siebie pojemniki jednemu z kluczowych odbiorców, mianowicie spółce PPG Industries, która to z kolei jest właścicielem dobrze znanej marki Dekoral. Opakowania z tworzyw sztucznych, do których rozlewane są farby powstały z myślą o pojemności 10 litrów i trafiły już do wrocławskiego zakładu PPG Industries.

Plast - Box, Euro 2012


Oprócz opakowań „piłkarskich” Plast – Box stale sprzedaje produkowane przy użyciu technologii IML opakowania o pojemności 2,5 litra, 5 litrów i 10 litrów odbiorcom z wielu segmentów rynku.

Do firmy Dyrup, słynącej z produkcji środków ochronnych do drewna oraz farb trafiły już pierwsze partie wiader 10 l z zamówienia liczonego na 10 tys. pojemników. Plast – Box realizuje też zamówienia na wiadra prostokątne IML dla przedsiębiorstwa Unicell, zajmującego się produkcją chemii budowlanej. Znaczną partię opakowań odebrała także firma Danlind z segmentu chemii gospodarczej. Partnerem handlowym spółki w zakresie produktów zdobionych w technologii IML jest również firma Purina, producent karmy dla zwierząt.