Drukuj

Plast - Box poprawia sprzedaż opakowań

Plast - Box poprawia sprzedaż opakowań
Plast – Box podsumował trzy kwartały 2012 r. Sprzedaż spółki stale wzrasta.

Producent opakowań z tworzyw sztucznych odnotował wzrost sprzedaży w ciągu dziewięciu pierwszych miesięcy roku. Spółka narastająco osiągnęła przychody netto o 26,3 proc. wyższe od uzyskanych w analogicznym okresie 2011 r. Daje to podstawy do optymizmu w zakresie zrealizowania prognozy przychodów na ten rok, w której założono całoroczny wzrost przychodów netto o 21,9 proc. Wartość sprzedaży wyniosła 121 mln zł.

- Duże inwestycje w maszyny przynoszą znaczącą poprawę efektywności o czym świadczy polepszenie wartości EBITDA o 59,7 proc. Wzrost zysku brutto o 35,2 proc. i zysku netto o 15,1 proc. to także dobre rezultaty świadczące, że z powodzeniem realizujemy strategię wzrostu – mówi prezes firmy Krzysztof Pióro. - Plast-Box w 2012 r. prowadzi kolejny pakiet dużych inwestycji w maszyny, co zapowiada wdrożenie do sprzedaży nowych produktów, często skierowanych do nowych klientów, w 40 proc. w Polsce, w 60 proc. w eksporcie do Rosji, Ukrainy i wielu krajów Unii Europejskiej, głównie w branży spożywczej.

Zarząd jednocześnie opublikował wyniki jednostkowe spółki matki w grupie, zlokalizowanej w Słupsku. Po październiku sprzedaż wyniosła 85, 4 mln zł, co oznacza postęp o 19,7 proc. w stosunku do ubiegłego roku.