RubPlast Expo: targi na podsumowanie roku

RubPlast Expo: targi na podsumowanie… RubPlast EXPO to po światowych premierach na Targach K 2010 w Düsseldorfie, najlepszy moment na promocję nowości jeszcze w 2010 roku – przekonuje Agnieszka Białas - Piłat, szefowa projektu oraz szefowa Działu Targowego Expo Silesia.

Targi Przemysłu Tworzyw Sztucznych i Gumy RubPlast Expo to tradycyjne już jesienne zakończenie sezonu wystawienniczego dla firm z branży tworzyw sztucznych. W tym roku impreza odbywająca się w Sosnowcu zaplanowana została w dniach 17-19 listopada.

- „Poznaj RubPlast EXPO” to tegoroczny slogan targów. Do trzeciej edycji pozostało wprawdzie jeszcze parę miesięcy, ale dla wielu firm – potencjalnych wystawców, jest to okres obserwacji rozwoju tego projektu i podejmowania decyzji o udziale. Fakty są bezsporne: RubPlast to najdynamiczniej rozwijające się targi przetwórstwa tworzyw sztucznych w Polsce. Możliwości ekspozycyjne Expo Silesia są ogromne, a potencjał… przyjedźcie a zobaczycie – zachęca Agnieszka Białas – Piłat. - Województwo Śląskie to optymalny rynek do poszukiwań nowych klientów. Warto pamiętać o licznych strefach ekonomicznych, nowych i kontynuowanych inwestycjach, bogatym zapleczu przemysłowym - zakładach i przedsiębiorstwach produkcyjnych. Naszych klientów każdorazowo traktujemy indywidualnie, przygotowując ofertę na miarę ich potrzeb. Na tym jednak nie poprzestajemy – w kolejnych krokach poszukujemy nowoczesnych form promocji, efektywnych sposobów dotarcia do zainteresowanych odbiorców, tworzymy wymierną wartość dodaną. Know-how, to potężne narzędzie w drodze do sukcesu – dodaje Agnieszka Białas-Piłat.

Expo Silesia w Sosnowcu


Już dziś stan zgłoszeń na RubPlast przekroczył liczbę ubiegłorocznych wystawców, co wskazuje że RubPlast ponownie odnotuje rekordowe statystyki. W 2009 r. w targach uczestniczyło ok. 100 wystawców.

Atutem listopadowego RubPlastu jest też pora roku. Najbliższa edycja przypadnie bowiem bezpośrednio po światowej wystawie K 2010 w Düsseldorfie i zdaniem organizatorów ma to być optymalny moment do promocji wszelkich nowości na krajowym rynku jeszcze w 2010 roku.

Czytaj więcej:
Targi 1261