Firma Mac-Graf przyjazna klientowi

Firma Mac-Graf przyjazna klientowi Firma Mac-Graf została wyróżniona godłem Programu Certyfikującego Firma Przyjazna Klientowi. Nagroda przyznawana przez Instytut Zarządzania, niezależną organizacją menedżerską, jest potwierdzeniem, że laureat może się pochwalić wysoką jakością obsługi klientów i skutecznie realizować założenia polityki zarządzania relacjami z klientem.

Program Certyfikujący Firma Przyjazna Klientowi ma charakter ogólnopolski. Jest skierowany do firm i instytucji. Jego celem jest wzrost poziomu zarządzania obsługą klienta poprzez budowanie długotrwałych relacji opartych na wzajemnych korzyściach.

Przyznawane przez organizatorów Godło ma stanowić symbol - gwarancję, że firma należy do przyjaznych dla klienta. Wyboru dokonuje kapituła złożona z osób pracujących m.in. w Szkole Głównej Handlowej, agencjach reklamowych oraz instytucjach finansowych i szkoleniowych.

W tym roku spośród 100 firm, które wzięły udział w programie uhonorowano 30, a dziewięciu przyznano wyróżnienia. Wśród zwycięzców znalazły się duże firmy z potężnym kapitałem, ale również mali przedsiębiorcy.

Jedna z nagród powędrowała do kujawsko - pomorskiej firmy Mac - Graf. Było to jedyne wyróżnione przedsiębiorstwo z branży opakowaniowej. Specjalizuje się ono w produkcji folii pęcherzykowej oraz folii stretch ręcznej i maszynowej. Ponadto na jego ofertę składają się też takie produkty jak pianka polietylenowa, taśmy bandujące oraz taśmy samoprzylepne.

Firma jest jednym z czołowych dystrybutorów materiałów opakowaniowych na krajowym rynku. Działa na nim już od 13 lat.

Czytaj więcej:
Nagrody 268