
Targi K w Düsseldorfie dodały do swoich usług cyfrowych chatbot wspierany przez AI o nazwie K Assistant. Dostępny pod adresem www.k-online.com, ma całodobowo wspierać wystawców i odwiedzających ukierunkowanymi informacjami potrzebnymi do przygotowania wizyty na targach. Zapewnia wstępne wskazówki dotyczące planów hal, ofert wystawców, programu towarzyszącego i usług, udzielając odpowiedzi dopasowanych do pytania i języka użytkownika. Chatbot jest przedstawiany jako wirtualny asystent, którego celem jest ułatwienie i usprawnienie przygotowań poprzez zwracanie uporządkowanych odpowiedzi zamiast długich list wyników. Według organizatora usługa jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych i może być używana w wielu językach.
- Dzięki K Assistant oferujemy innowacyjną usługę, która umożliwia odwiedzającym i wystawcom jeszcze efektywniejsze planowanie wizyty na targach - wyjaśnia Thomas Franken, dyrektor K w Messe Düsseldorf. - Narzędzia cyfrowe, takie jak chatbot, to ważny krok w kierunku zapewnienia naszym klientom nowoczesnego i przyjaznego dla użytkownika wsparcia. Użytkownicy znajdą symbol K Assistant w prawym dolnym rogu www.k-online.com.
Funkcjonalność i dostęp
Usługa ma zapewniać praktyczne wsparcie przed i w trakcie targów. Najważniejsze funkcje obejmują:
- Dostępność 24/7, umożliwiająca planowanie w dowolnym czasie.
- Odpowiedzi uwzględniające kontekst, dostarczające uporządkowanych, precyzyjnych informacji zamiast długich list wyników wyszukiwania.
- Wielojęzyczna komunikacja dla międzynarodowych grup odwiedzających i wystawców.
Godziny otwarcia i bilety na K 2025
K 2025 będzie otwarte codziennie od 10:00 do 18:30, od środy, 8 października do środy, 15 października 2025 r. Bilet jednodniowy kosztuje 60 euro, trzydniowy 125 euro. Uczniowie i studenci płacą 20 euro za bilet jednodniowy.