Drukuj

Konkurs Lepsza Strona Tworzyw: Plastigo zwycięzcą!

Konkurs Lepsza Strona Tworzyw: Plastigo zwycięzcą!
Tak jak obiecywaliśmy podczas targów Plastpol 2010 rozstrzygnęliśmy nasz konkurs na Lepszą Stronę Tworzyw. W premierowej edycji zwyciężyła firma Plastigo. Była ona najlepsza zarówno w trwającym kilkanaście tygodni głosowaniu internautów, jak również najlepiej przeszła ocenę grupy ekspertów. Pierwsze miejsce trafiło zatem w dobre ręce, ale sukces może odnotować także 19 pozostałych finalistów.

Celem konkursu była promocja branży tworzyw sztucznych w internecie oraz rozwój firmowych stron internetowych stanowiących dziś nowoczesną i niezbędną formę kontaktu z klientem. Wziąć w nim udział mogły wszystkie firmy z branży tworzyw sztucznych mające polskojęzyczną stronę internetową. Liczyła się szata graficzna ocenianych stron, treść i analiza merytoryczna publikowanych na nich informacji, szybkość ładowania, użyteczność oraz ogólna popularność. Po pierwszym etapie konkursu z grona 94 stron wyłonionych zostało 20 najlepiej punktowanych. Zakwalifikowały się one do ścisłego finału. W głosowaniu internautów zwyciężyła firma Plastigo, przed Drewnex Recykling oraz Kalman Plastic. Potem wyłonioną dwudziestkę oceniali eksperci – zespół Plastech.pl.

Plastigo, zwycięzca konkursu Lepsza Strona Tworzyw


Zwycięzca i drugie miejsce pozostały bez zmian. Na trzecie miejsce natomiast awansowała firma Sacmi Polska. Podczas Plastpolu odwiedziliśmy wszystkich zwycięzców i finalistów obecnych na targach.

Zwycięzca otrzymał oprócz okolicznościowego dyplomu i drobnych upominków także gustowną statuetkę z Mikołajem Kopernikiem. Dlaczego ufundowaliśmy Kopernika? Organizatorem był serwis mający siedzibę w Toruniu, a ponadto internet w obecnych czasach jest rewolucją technologiczną na miarę odkrycia słynnego astronoma sprzed kilku wieków.

Pierwsze miejsce dla Plastigo przyznane zostało w sposób bezdyskusyjny. Nie tylko firma wygrała w głosowaniu internautów, ale także naszym zdaniem wykorzystuje większość dostępnych nowoczesne technologie, takich jak choćby flashe, publikacje filmowe. Jest zgodna z najnowszymi standardami technicznymi, ma dobrą oglądalność oraz jest przyjazna wyszukiwarkom internetowym, co oznacza, że łatwo ją w nich znaleźć. Jest również na bieżąco aktualizowana, można na niej znaleźć nie tylko dokładny opis firmowych produktów, ale także pojawiają się na niej komentarze branżowe. Dla potwierdzenia tego faktu, firma codziennie zamieszczała nowe wpisy z targów Plastpol.

– Internet to oczywiście dzisiaj podstawa, budowanie wizerunku firmy i kontakt z klientami zaczyna się właśnie od niego, więc nic dziwnego, że dbamy o swoją stronę – mówi Adam Szubert, szef marketingu w firmie Plastigo. – Wyróżnienie jest dla nas bardzo sympatyczną sprawą, bo potwierdza to o co nam chodziło. To znaczy, aby naszą stronę dobrze oceniali zarówno internauci, a skoro wygrała ona w ich głosowaniu, to tak widać jest. Została również bardzo dobrze oceniona przez osoby z branży inernetowej, więc musi to być strona profesjonalna. Dziękujemy wszystkim za zaangażowanie i głosy. Cieszymy się, że nasza strona jest pomocna i że mamy opinie najlepszych. Obiecujemy zawsze działać na najwyższym poziomie jakości.

Beata Wojciechowska, Betaplast


Danuta Malec, Tomasz Sikora - Zakłady Azotowe Tarnów


Czytaj więcej: Targi 684 Nagrody 189