Konkurs Cezexu "Obsesja Papieru, Tworzyw" rozstrzygnięty


Pasja Tworzyw: nagrody i wyróżnienia otrzymali: Labo Print z Poznania, Quest z Kalwarii Zebrzydowskiej, RBD Reklama z Warszawy, Fortis z Zielonej Góry, SMG Dart z Sopotu.

Jury przyznało również Nagrodę Specjalną dla Gustaw Studio z Poznania. Jest to praca wykonana na papierze Alezan Wild Jaszczurka 300g/m3.

Wśród zgłoszonych prac znalazło się wiele projektów zrealizowanych na tworzywach, które są coraz bardziej doceniane przez projektantów i cieszą się coraz większym zainteresowaniem.

- Takiego zainteresowania naszym konkursem jeszcze nie mieliśmy. Pół tysiąca prac, to naprawdę doskonały wynik. Tegoroczna edycja pokazała kilka ciekawych trendów na rynku. Przede wszystkim widać, że zwiększa się znaczenie tworzyw w marketingu i reklamie. To już równoległe do papieru podłoże przekazu. Wiele firm publikując swoje foldery, raporty roczne korzysta już nie tylko z papieru, co jeszcze kiedyś było jedyną normą, ale wykorzystuje właśnie tworzywa sztuczne. Tworzywa z pewnością wyróżniają takie publikacje, czynią je bardziej oryginalnymi - tłumaczy w rozmowie z serwisem Plastech.pl IwonaTrochimczuk, Dyrektor Marketingu w firmie CEZEX. Opowiada też o początkach konkursu "Obsesja Papieru, Tworzyw".

- Zauważyliśmy swego czasu, że nasi klienci wykonują bardzo ciekawe rzeczy przy wykorzystaniu papieru. Ich projekty były interesujące, ale niestety mało kto mógł się z nimi zapoznać. Dlatego postanowiliśmy uhonorować te projekty organizując konkurs. Teraz już wiemy, że różnego rodzaju agencje reklamowe, drukarnie, twórcy postrzegają nasz konkurs jako miejsce wymiany swoich pomysłów. Mają podgląd co można zrobić przy wykorzystaniu papieru, tworzyw sztucznych. Nagrodzone prace będzie można zobaczyć na wielu wystawach w całej Polsce. Takie wystawy pokonkursowe odbędą się w Krakowie, Poznaniu, Łodzi, Warszawie, na Górnym Śląsku i być może we Wrocławiu. To co mnie cieszy, to również fakt, że w przypadku nagrodzonych twórców, bardzo często jest tak, że po otrzymaniu naszej statuetki rośnie zainteresowanie ich innymi pracami. Tak więc jak widać w jakiś sposób promujemy ciekawe projekty - przyznaje IwonaTrochimczuk.

Patronat medialny nad tegorocznym konkursem objęli: Drukarnie.com.pl, Marketing & More, Marketing przy kawie.pl, Outdoor Media, Print Partner, Prokreacja, Świat Poligrafii, Visual Communication oraz nasz serwis Plastech.pl.

Czytaj więcej:
Nagrody 268