Drukuj

Messe Düsseldorf wyznacza rytm rozwoju branży tworzyw sztucznych

Messe Düsseldorf wyznacza rytm rozwoju branży tworzyw sztucznych
Już w środę w niemieckim Düsseldorfie rozpoczynają się największe na świecie targi dla przemysłu tworzyw sztucznych - Międzynarodowe Targi Tworzyw Sztucznych i Kauczuku K 2007. Ich organizatorem jest spółka Messe Düsseldorf. Oprócz targów K jest ona odpowiedzialna za szereg imprez targowych, które wyznaczają rytm rozwoju w branży tworzyw sztucznych. Poniższy tekst prezentuje globalną aktywność Messe Düsseldorf.

Przemysł tworzyw sztucznych i kauczuku należy do najbardziej innowacyjnych branż gospodarki światowej. Syntetyki to tworzywo XXI wieku. Wiele argumentów przemawia za ich stosowaniem, przede wszystkim ich niezwykle różnorodne właściwości techniczne oraz korzystny stosunek możliwości do ceny. Zarówno cała współczesna infrastruktura jak i wszystkie najważniejsze technologie przyszłości nie mogą się obejść bez tworzyw sztucznych.

Operujący w skali globu przemysł tworzyw sztucznych i kauczuku ma przed sobą znakomite perspektywy. Do przekonującego zaprezentowania swoich możliwości branża potrzebuje odpowiednich platform na najbardziej interesujących rynkach.


W spółce Messe Düsseldorf przemysł ten ma kompetentnego i dysponującego odpowiednimi umiejętnościami partnera, który organizuje wiodące imprezy na całym świecie. Poza najważniejszymi targami K, które odbędą się w Düsseldorfie od 24 do 31 października 2007, w nadchodzących miesiącach w programie znajdują się także inne znaczące imprezy, które wypromowały się jako platformy informacyjne i miejsca zawierania kontraktów w rejonach oddziaływania.

W krajach arabskich Messe Düsseldorf jest od 2004 r. wyłącznym partnerem Arabplast w Dubaju. Spółka zajmuje się akwizycją i serwisem dla firm wystawiających z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Rosji, Ukrainy, Japonii, Malezji, Filipin, Singapuru, Indonezji, Wietnamu, Nowej Zelandii, Australii i Afryki Południowej.

Targi Arab International Plastic & Rubber Industry Trade Show, organizowane już po raz ósmy przez Al Fajer Information & Services, wypromowały się jako wiodąca platforma przemysłu tworzyw sztucznych i kauczuku na Bliskim i Środkowym Wschodzie.

W trakcie ostatniej edycji wystawę odwiedziło 14,5 tys. przedstawicieli branży odwiedziło. Wśród 760 wystawców z 37 krajów prym wiodły firmy z Austrii, Chin, Niemiec, Włoch, Indii, Korei, Tajwanu i Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Po zakończeniu targów wystawcy byli bardzo zadowoleni.

85 proc. firm bardzo dobrze oceniło nawiązane kontakty oraz przede wszystkim wysoki wysoką frekwencję jeśli chodzi o osoby podejmujące w firmach najważniejsze decyzje.


Co więcej aż 74 proc. wystawców już na targach zanotowało konkretne sukcesy transakcyjne. Al Fajer Information & Services uznało znakomity przebieg ósmych targów Arabiaplast za wyraźny wskaźnik rosnącego potencjału przemysłu kauczuku i tworzyw sztucznych na Bliskim Wschodzie oraz zwiększającego się udziału branży w gospodarczym rozwoju regionu. Na Bliskim Wschodzie rosną zarówno zdolności produkcyjne jak i spożycie. Według prognoz trend ten utrzyma się w średnim okresie.

Na rynku rosyjskim targi INTERPLASTICA wyrobiły sobie pozycję wiodących targów przemysłu tworzyw sztucznych i kauczuku. Pierwsza edycja tych targó miała miejsce w 1988 r.

Czytaj więcej: Targi 684

brak
Biznes Start

A.S. Messe Consulting Sp. z o.o.

Wyłączny przedstawiciel na Polskę spółek targowych Messe Düsseldorf GbmH, Messe Düsseldorf Asia, Messe Düsseldorf China