Vecoplan rozbudowuje swój serwis

Nadchodzi cyfryzacja

Najnowsze oczekiwanie klientów w obszarze usług - połączenie maszyn z producentem w cyfrową sieć, by w każdej chwili możliwe było uzyskanie dostępu z zewnątrz. Specjaliści mogą mieć dostęp do układu sterowania lub panelu obsługi i w czasie rzeczywistym wykryć, przeanalizować i usunąć błąd. Kamery internetowe umożliwiają przesyłanie obrazów na żywo, a złożone kwestie można omawiać przez czat lub w ramach wideo- lub telekonferencji. - Ponadto istotne dane i dokumenty są dostępne online - opisuje Pfeil. Sporządzana jest także lista wszystkich działań serwisowych. Użytkownik we właściwym czasie otrzymuje przypomnienie, na przykład o nadchodzącym terminie prac konserwacyjnych.

Firma Vecoplan połączyła te oczekiwania w swojej strategii Vecoplan Smart Center (VSC). VSC.connect to nowoczesny interfejs komunikacyjny, oferowany przez firmę z Westerwaldu. - Wyposażenie podstawowe obejmuje na przykład monitorowanie i analizę danych maszyny lub przesyłanie zgłoszeń serwisowych. Ponadto klient otrzymuje dostęp do istotnej dokumentacji, jak instrukcje obsługi, karty danych czy tutoriale. Dzięki tej wydajnej koncepcji cyfryzacji możemy zmaksymalizować efektywność naszych urządzeń i systemów - wyjaśnia Pfeil.

2020-12-01-vecoplan-fb-service-image-1
Zintegrowany i intuicyjny panel obsługi VSC.control służy nie tylko jako środek komunikacji do nowoczesnego sterowania,
lecz także do kontaktu z technikami z Vecoplan – umożliwia łatwą i intuicyjną obsługę maszyn.

Ponadto poprzez zintegrowany App Store użytkownicy mogą dokupić wiele dodatkowych usług serwisowych, takich jak rozruch online, zdalny serwis, predykcyjne utrzymanie ruchu czy zarządzanie dokumentacją. Zintegrowany i intuicyjny panel obsługi VSC.control służy jako środek komunikacji do nowoczesnego sterowania, a także do kontaktu z technikami z Vecoplan.

- Oczywiście jednak nasi klienci mogą korzystać z niego także do łatwej i intuicyjnej obsługi maszyn. To znaczne ułatwienie, przede wszystkim jeśli konieczna jest obróbka różnych materiałów odpowiednio do różnych wymogów. W tym celu zintegrowany został menedżer ustawień: można zapisać i w każdej chwili wykorzystać ponownie ustawienia dla różnych maszyn, które sprawdziły się w praktyce. Zadowolenie naszych klientów jest dla nas na pierwszym miejscu, dlatego wciąż rozwijamy ten obszar działalności - zapewnia Jochen Pfeil.



Reportaże

Forum